Kadaka Selver käib alla

Olen aastaid suur Selveri austaja olnud ja võimalusel  valin poekettide seast just tema. Esiteks, kuna tegemist on Eesti asjaga – mulle meeldib kõik, mis on Eesti enda oma. Valiku poolest sümpatiseerib mulle Prisma ka väga, aga noh.. ta pole Eesti. Ja Selveris on mõnusalt head soodukad nädalavahetuseti, mulle meeldib nende oma köök ning pagaritooted on täpselt naelapea pihta. Niisiis olen ikka olnud suur Selveri külastaja. Kõige lemmikumad on olnud Kadaka ja Järve Selver, kuna nad on parasjagu suured ning sealt saab kõik kätte. Kadaka oma asub mulle piisavalt lähedal ka ja tihti täpselt teepeal, seega olen seal sage külaline.

IMG_3370

Kahjuks aga, kuna lisaks Eesti asjale, headele hindadele, suurele valikule ja maitsvatele pirukatele hindan ma kõrgelt ka teeninduse taset, siis olen pidanud ma viimasel ajal korduvalt pettuma, ja see mõjutab mu ostukäitumist tugevalt.

Mulle tundub, et Selver on hakanud tegema järeleandmisi oma klienditeeninduse kvaliteedis. Kas on Eestis taas müüjate põud ja ei ole valikut, või ei panda sisekoolitustel lihtsalt piisavalt rõhku sellele, et hea klienditeenindus on üks olulisem osa tööst? Ma mõistan seda kõike, et palgad on väikesed ja tööd on palju ja järjekorrad pikad ja muu jutt, aga siiski – kuidas mõni poekett suudab ja teine mitte?

Eelmisel nädalal jooksin iseteeninduspuldiga (jälle üks suurepärane asi Selveri kasuks!) kiiruga poodi, haarasin neli üllatusmuna ning tahtsin kiirelt maksta, et edasi tormata. Masin teavitas mind ostukontrollist. Nojah, mis seal ikka – Murphy on alati teadnud, et kõige kiirematel momentidel on vaja kõige rohkem venitada. Heakene küll, naeratasin ja jäin müüjat ootama. Ootasin. Ootasin paar minutit. Ootasin veel paar minutit. Vaatasin ringi. Mul oli tegelikult kiire ka. Olnud umbes 4-5 minutit oma nelja munaga oodanud, et millal siis minu oste kontrollima tullakse, hõikasin pikkade sabadega kassade poole, et khm, mul oli ostukontroll, et mida ma edasi nüüd peaksin tegema (kes ei ole kursis, siis ostukontrolli jaoks on eraldi kassad, aga sel korral polnud seal kedagi). Minu märkuse peale tõusis üks kassapidaja äärmiselt demonstratiivse pahameelega oma kassa tagant püsti ning tuli ostukontrolli kassa juurde. Ma teretasin teda ja ulatasin talle oma üllatusmunad. Ta ei mõelnudki mind vastu teretada, lõi munad läbi, arveldas ning naasis sõna ütlemata oma kassasse. Siis mul küll lõi väike pahameele-kell peas käima sellise käitumise peale ja mitte, et ma mingi eriline šokolaadisõber oleksin, aga hõikasin müüjale järele, et ostukontrolli puhul peaksin ma ka väikese šoksi saama… nojah, plusspunkte ma oma käitumisega muidugi ei teeninud. Müüja ronis uuesti püsti, tuli viskas šokolaadi mulle lindile ja läks tagasi oma kassasse.

Täna käisin taas samas Selveris, kus sattusin ühe õpilasest müüja kassasse. Tavaliselt mulle õpilased väga meeldivad, kuna nad on püüdlikud ja viisakad ja naeratavad. Ma siis naeratasin ja teretasin, mille peale avastasin, et see õpilane polnud üldse selline, nagu olin harjunud. Ta ei tõstnud kordagi oma silmi kassalindilt, vist pomises mokaotsast tere, loopis mu asjad teiselepoole lindile, võttis raha vastu ja nii me kokkupuude lõppes. Mis seal ikka – lonkisin koju ära.

Igatahes on seis kurb. Kui mul on korduvalt selline olukord, kus ma tajun ebaviisakust ja torisemist, siis paratamatult juhtub nii, et ma ei märka Selveri juures enam autol pidurit vajutada, vaid sõidan mõne teise poe parklasse. Missest, et nende küpsetised ehk ei maitse nii head, nende nädalavahetustel pole supersoodsaid pakkumisi ning nad ei ole päris Eesti enda omad…

One Comment:

  1. Pingback: Kadaka Selveri halb teenindus ja “soodushinnad” | Kuus meelt

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga